Թվային մարքեթինգի տեսակները

Բոլոր թվային մարքեթինգ / շուկայավարման ռազմավարությունները, որոնք կարող եք դիտարկել:

Սոցիալական մեդիա մարքեթինգ. սոցիալական մեդիա հարթակները, ինչպիսիք են Facebook-ը, Twitter-ը և Instagram-ը, կարող են օգտագործվել ձեր բիզնեսը խթանելու և թիրախային լսարանի հետ ներգրավվելու համար: Դուք կարող եք ստեղծել սոցիալական լրատվամիջոցների արշավներ, ցուցադրել գովազդ և կիսվել բովանդակությամբ՝ բրենդի ճանաչելիությունը բարձրացնելու և ձեր վեբ կայք երթևեկությունը խթանելու համար:

Բովանդակության շուկայավարում. Բովանդակության շուկայավարումը ներառում է արժեքավոր բովանդակության ստեղծում և փոխանակում, ինչպիսիք են բլոգային գրառումները, տեսանյութերը և ինֆոգրաֆիկաները՝ հստակ սահմանված լսարան գրավելու և պահպանելու համար: Նպատակը հաճախորդների շահավետ գործողությունների մղումն է` տրամադրելով համապատասխան և օգտակար տեղեկատվություն:

Որոնման համակարգերի օպտիմիզացում (SEO). SEO-ն ձեր վեբ կայքի օպտիմալացման գործընթացն է՝ որոնման համակարգի արդյունքների էջերում (SERPs) ավելի բարձր դասվելու համար: Օպտիմիզացնելով ձեր կայքը կոնկրետ հիմնաբառերի համար՝ դուք կարող եք ավելացնել օրգանական տրաֆիկը դեպի ձեր կայք և բարելավել ձեր առցանց տեսանելիությունը:

Վճարովի մեկ սեղմումով (PPC) գովազդ. PPC գովազդը ներառում է գովազդի տեղադրում որոնման համակարգերում և սոցիալական մեդիա հարթակներում և վճարում ամեն անգամ, երբ ինչ-որ մեկը սեղմում է ձեր գովազդը: Սա կարող է արդյունավետ միջոց լինել ձեր վեբ կայք երթևեկելու և առաջատարներ առաջացնելու համար:

Influencer Marketing. Influencer Marketing-ը ներառում է համագործակցություն ազդեցիկների հետ՝ ձեր արտադրանքը կամ ծառայությունները խթանելու համար: Influencers-ն այն անհատներն են, ովքեր մեծ հետևորդներ ունեն սոցիալական ցանցերում և կարող են օգնել ձեզ հասնել ձեր թիրախային լսարանին:

Գործընկերային մարքեթինգ. Գործընկերային մարքեթինգը ներառում է համագործակցություն այլ ձեռնարկությունների կամ անհատների հետ՝ ձեր արտադրանքը կամ ծառայությունները խթանելու համար: Դուք միջնորդավճար եք վճարում փոխկապակցված կազմակերպությանը յուրաքանչյուր վաճառքի կամ առաջատարի համար, որը նրանք ստեղծում են:

Իրադարձությունների մարքեթինգ. Իրադարձությունների մարքեթինգը ներառում է միջոցառումների կազմակերպում կամ հովանավորում՝ ձեր բիզնեսը խթանելու և թիրախային լսարանի հետ ներգրավելու համար: Սա կարող է արդյունավետ միջոց լինել ապրանքանիշի իրազեկման և առաջատարների առաջացման համար:

Ուղղորդման շուկայավարում. Ուղղորդման մարքեթինգը ներառում է խրախուսել ձեր առկա հաճախորդներին իրենց ընկերներին և ընտանիքին ուղղորդել ձեր բիզնեսին: Սա կարող է արդյունավետ միջոց լինել նոր առաջատարներ առաջացնելու և հաճախորդների հավատարմությունը բարձրացնելու համար:

Էլեկտրոնային փոստի մարքեթինգ. Էլփոստի շուկայավարումը թվային մարքեթինգի ձև է, որը ներառում է գովազդային հաղորդագրություններ կամ տեղեկագրեր բաժանորդների ցանկին էլեկտրոնային փոստի միջոցով ուղարկելը: Նպատակը հաճախորդների հետ հարաբերությունների ստեղծումն է, ապրանքների կամ ծառայությունների խթանումը, ապրանքանիշի իրազեկվածության բարձրացումը և, ի վերջո, վաճառքի խթանումը: Էլփոստի մարքեթինգը թույլ է տալիս ուղղակիորեն հասնել ձեր թիրախային լսարանին՝ անհատականացված և համապատասխան բովանդակությամբ: Այն նաև ծախսարդյունավետ է, հեշտ է հետևել և արժեքավոր տվյալներ է տրամադրում քարոզարշավի հաջողությունը վերլուծելու համար:

See original article …


Իմացեք ավելին

1investopedia.com2engagebay.com3blog.hubspot.com

Related Posts

How Instagram’s Recommendation Algorithm Works and How...
Instagram is one of the most popular social media platforms,...
Read more
Թվային մարքեթինգի նշանակությունը բիզնեսի համար
Այսօրվա արագընթաց աշխարհում թվային մարքեթինգը դարձել է բիզնեսի զարգացման և...
Read more
Creating a Responsive Website: Your Path to...
Building a Responsive Website: Why It MattersIn the digital era,...
Read more

Leave a Comment