Թվային մարքեթինգը շուկայավարման մի ձև է, որն օգտագործում է ինտերնետը և թվային տեխնոլոգիաները հաճախորդների հետ կապ հաստատելու համար: Այն ներառում է ձեր թիրախային լսարանի հետ ռեզոնանսային բովանդակության ստեղծում, հետևորդների ստեղծում և ձեր հետևորդների հետ ներգրավում՝ վաճառքը խթանելու համար: Այս հոդվածում մենք կքննարկենք թվային մարքեթինգի հետ կապված Google-ում ամենաշատ որոնված բառերը և ձեզ կտրամադրենք համապարփակ ուղեցույց, որը կօգնի ձեզ խթանել ձեր բիզնեսը:
Ի՞նչ է թվային շուկայավարումը:
Թվային մարքեթինգը ձեր բիզնեսի, ապրանքների կամ ծառայությունների առաջխաղացման գործընթացն է՝ օգտագործելով թվային ալիքներ, ինչպիսիք են համակարգիչները, շարժական սարքերը, սոցիալական լրատվամիջոցները, որոնման համակարգերը և այլ թվային հարթակներ: Այն ներառում է ձեր թիրախային լսարանի հետ ռեզոնանսային բովանդակության ստեղծում, հետևորդների ստեղծում և ձեր հետևորդների հետ ներգրավում՝ վաճառքը խթանելու համար:
Ինչպե՞ս սկսել թվային շուկայավարումը:
Թվային շուկայավարումը սկսելու համար դուք պետք է ստեղծեք թվային մարքեթինգային ռազմավարություն, որը համահունչ է ձեր բիզնեսի նպատակներին: Դուք պետք է բացահայտեք ձեր թիրախային լսարանը, սահմանեք թվային շուկայավարման նպատակներ, ընտրեք ձեր թվային շուկայավարման ուղիները և սկսեք արշավներ: Դուք նաև պետք է վերահսկեք և չափեք ձեր արդյունքները՝ ձեր ռազմավարությունը կարգավորելու և ձեր ROI-ն բարելավելու համար:
Տարբերությունը թվային շուկայավարման և սոցիալական մեդիա մարքեթինգի միջև
Թվային մարքեթինգը և սոցիալական մեդիա մարքեթինգը երկու տարբեր հասկացություններ են: Թվային մարքեթինգը ավելի լայն տերմին է, որը ներառում է շուկայավարման բոլոր ձևերը, որոնք օգտագործում են թվային ալիքներ հաճախորդների հետ կապ հաստատելու համար: Սոցիալական մեդիա մարքեթինգը, մյուս կողմից, թվային մարքեթինգի ենթաբազմություն է, որը կենտրոնանում է ձեր բիզնեսի, ապրանքների կամ ծառայությունների առաջխաղացման վրա սոցիալական մեդիա հարթակներում, ինչպիսիք են Facebook-ը, Twitter-ը, Instagram-ը և LinkedIn-ը:
Թվային շուկայավարման ալիքներ
Կան թվային շուկայավարման մի քանի ուղիներ, որոնք կարող եք օգտագործել ձեր բիզնեսը, ապրանքները կամ ծառայությունները խթանելու համար: Դրանք ներառում են որոնման համակարգի օպտիմալացում (SEO), բովանդակության մարքեթինգ, էլփոստի մարքեթինգ, վճարում մեկ սեղմումով (PPC) գովազդ, սոցիալական մեդիա մարքեթինգ և ազդեցիկ մարքեթինգ: Յուրաքանչյուր ալիք ունի իր յուրահատուկ առավելությունները և կարող է օգնել ձեզ հասնել ձեր թվային շուկայավարման նպատակներին:
Ինչպե՞ս հաջողակ դառնալ թվային մարքեթինգում:
Թվային մարքեթինգում հաջողակ դառնալու համար դուք պետք է ստեղծեք գրավիչ բովանդակություն, որն արձագանքում է ձեր թիրախային լսարանի հետ: Դուք նաև պետք է օգտագործեք համապատասխան հիմնաբառեր և հեշթեգներ՝ ձեր բովանդակությունը հայտնաբերելի դարձնելու համար: Դուք պետք է համագործակցեք ձեր հետևորդների հետ՝ հետևորդներ ստեղծելու և վաճառքը խթանելու համար: Դուք նաև պետք է վերահսկեք և չափեք ձեր արդյունքները՝ ձեր ռազմավարությունը կարգավորելու և ձեր ROI-ն բարելավելու համար:
Եզրափակելով, թվային մարքեթինգը հզոր գործիք է բիզնեսների համար՝ հասնելու իրենց թիրախային լսարանին և ավելացնելու իրենց վաճառքը: Ստեղծելով գրավիչ բովանդակություն, ընտրելով թվային մարքեթինգի ճիշտ ուղիները և ներգրավվելով ձեր հետևորդների հետ՝ դուք կարող եք խթանել ձեր բիզնեսը և հասնել ձեր նպատակներին: