Թվային մարքեթինգի տեսակները

Բոլոր թվային մարքեթինգ / շուկայավարման ռազմավարությունները, որոնք կարող եք դիտարկել:

Սոցիալական մեդիա մարքեթինգ. սոցիալական մեդիա հարթակները, ինչպիսիք են Facebook-ը, Twitter-ը և Instagram-ը, կարող են օգտագործվել ձեր բիզնեսը խթանելու և թիրախային լսարանի հետ ներգրավվելու համար: Դուք կարող եք ստեղծել սոցիալական լրատվամիջոցների արշավներ, ցուցադրել գովազդ և կիսվել բովանդակությամբ՝ բրենդի ճանաչելիությունը բարձրացնելու և ձեր վեբ կայք երթևեկությունը խթանելու համար:

Բովանդակության շուկայավարում. Բովանդակության շուկայավարումը ներառում է արժեքավոր բովանդակության ստեղծում և փոխանակում, ինչպիսիք են բլոգային գրառումները, տեսանյութերը և ինֆոգրաֆիկաները՝ հստակ սահմանված լսարան գրավելու և պահպանելու համար: Նպատակը հաճախորդների շահավետ գործողությունների մղումն է` տրամադրելով համապատասխան և օգտակար տեղեկատվություն:

Որոնման համակարգերի օպտիմիզացում (SEO). SEO-ն ձեր վեբ կայքի օպտիմալացման գործընթացն է՝ որոնման համակարգի արդյունքների էջերում (SERPs) ավելի բարձր դասվելու համար: Օպտիմիզացնելով ձեր կայքը կոնկրետ հիմնաբառերի համար՝ դուք կարող եք ավելացնել օրգանական տրաֆիկը դեպի ձեր կայք և բարելավել ձեր առցանց տեսանելիությունը:

Վճարովի մեկ սեղմումով (PPC) գովազդ. PPC գովազդը ներառում է գովազդի տեղադրում որոնման համակարգերում և սոցիալական մեդիա հարթակներում և վճարում ամեն անգամ, երբ ինչ-որ մեկը սեղմում է ձեր գովազդը: Սա կարող է արդյունավետ միջոց լինել ձեր վեբ կայք երթևեկելու և առաջատարներ առաջացնելու համար:

Influencer Marketing. Influencer Marketing-ը ներառում է համագործակցություն ազդեցիկների հետ՝ ձեր արտադրանքը կամ ծառայությունները խթանելու համար: Influencers-ն այն անհատներն են, ովքեր մեծ հետևորդներ ունեն սոցիալական ցանցերում և կարող են օգնել ձեզ հասնել ձեր թիրախային լսարանին:

Գործընկերային մարքեթինգ. Գործընկերային մարքեթինգը ներառում է համագործակցություն այլ ձեռնարկությունների կամ անհատների հետ՝ ձեր արտադրանքը կամ ծառայությունները խթանելու համար: Դուք միջնորդավճար եք վճարում փոխկապակցված կազմակերպությանը յուրաքանչյուր վաճառքի կամ առաջատարի համար, որը նրանք ստեղծում են:

Իրադարձությունների մարքեթինգ. Իրադարձությունների մարքեթինգը ներառում է միջոցառումների կազմակերպում կամ հովանավորում՝ ձեր բիզնեսը խթանելու և թիրախային լսարանի հետ ներգրավելու համար: Սա կարող է արդյունավետ միջոց լինել ապրանքանիշի իրազեկման և առաջատարների առաջացման համար:

Ուղղորդման շուկայավարում. Ուղղորդման մարքեթինգը ներառում է խրախուսել ձեր առկա հաճախորդներին իրենց ընկերներին և ընտանիքին ուղղորդել ձեր բիզնեսին: Սա կարող է արդյունավետ միջոց լինել նոր առաջատարներ առաջացնելու և հաճախորդների հավատարմությունը բարձրացնելու համար:

Էլեկտրոնային փոստի մարքեթինգ. Էլփոստի շուկայավարումը թվային մարքեթինգի ձև է, որը ներառում է գովազդային հաղորդագրություններ կամ տեղեկագրեր բաժանորդների ցանկին էլեկտրոնային փոստի միջոցով ուղարկելը: Նպատակը հաճախորդների հետ հարաբերությունների ստեղծումն է, ապրանքների կամ ծառայությունների խթանումը, ապրանքանիշի իրազեկվածության բարձրացումը և, ի վերջո, վաճառքի խթանումը: Էլփոստի մարքեթինգը թույլ է տալիս ուղղակիորեն հասնել ձեր թիրախային լսարանին՝ անհատականացված և համապատասխան բովանդակությամբ: Այն նաև ծախսարդյունավետ է, հեշտ է հետևել և արժեքավոր տվյալներ է տրամադրում քարոզարշավի հաջողությունը վերլուծելու համար:

See original article …


Իմացեք ավելին

1investopedia.com2engagebay.com3blog.hubspot.com

Leave a Comment